Pages

Jumpa org Msia

Salam buat semua. Semalam aku pergi shopping untuk barang dapur (lagi 2 shopping, takde benda lain ke aku nak buat)... ala beli skit2 jek untuk nak berpuasa, InshaAllah malam ni kat Saudi akan lihat anak bulan, and if nampak lah anak bulan tu, maka dengan ini Saudi Arabia akan berpuasa esok...yahoo bestnye puasa... tapi kena banyak sabar tau.... And also aku jumpa lak satu family from Msia, Sungai Buloh tu... apa lagi aku bag no phone and address aku, mana tau sama2 leh bertandang kat rumah ke... Aku sebenarnya takde kawan pun kat sini, Alhamdulillah aku bole handle, sebab aku ni peramah (ye ke peramah, ke terlebih peramah..hehehe) bila dah peramah, mcm2 cerita nak berstory, tu yang aku malas... keep to myself jek lah.... Aku lebih suka buat hal sendiri, even kat Msia pun sama gak, aku suka sorang2, malas nak campur sgt dgn orang... kurang skit mengumpat...hehehe.... Apapun bulan puasa ni, jaga mulut, jgn celupar n banyakkan sabar...InshaAllah... Hari ni weekend kat sini, so hubby tak kerja... tak leh lama sangat kat komputer ni... tak sedap lah kan... tapi ni dia kluar jap... aku pun jap jek lah kat sini.... Pun hari ni after asar, ada guest nak datang, so masak simple2 jek... dah siapkan smue bahan, tgh nak masukkan dalam kuali dan masak jek.... Apa2 aku akan update lah ye aku nye receipe from time to time... semalam aku letakkan 3@4 jenis middles eastern nye receipe... sori lah if bahan2 tu takde kat certain area... ok aku stop jap...ada masa aku tulis lagi... Wassalam

No comments: