Pages

Cerita semalam dan pagi ni..

Salam buat semua. Semalam aku sempat shopping kat Carrefour sebelum buka, beli barang dapur dan barang aku sendri (asik2 barang dapur, takde barang lain ke.. belilah barang kereta ke umah ke... hahaha). Agak lama gak aku tak kluar since puasa, so amek kesempatan lah semalam, heheheee... tak lama pun kat sana, sebab org pun ramai, so just go to the rak barang yang aku nak beli jek.. nak lama skit time weekend lah.. time tu nak berjam2 pun takpe kan... Aku sempat semalam terawikh walau aku sorg, aku buat yang minimum jek, nak ikut hubby pi masjid, sapa lak nak jagakan Anas, tak concentrate lak nanti nak pray... so buat apa terdaya je lah... Buka puasa semalam, hubby mengidam lak nak makan bubur nasi... macam orang mengandung lak... and aku masak rendang daging sekali, if tak, tak leh makan lak dia... mcm2 hubby aku ni... Rupanya kat Msia dah school holiday, cuma aku terlupa... so anak2 aku relax lah seminggu ni... lepak umah jek lah... Ntah macam mana pagi tadi, masa sahur Anas bole bangun, aduhh nak layan dia lagi... terpaksa hubby panaskan makanan...hehehe... Semalam gak takde gambar aku nak ambik, kepala ingat nak shopping cepat, balik cepat.




Masa aku ngah solat pagi tadi, ntah macam mana si Anas ambik bangku yang dah tercabut dari badannya, letak buku atas tu, dah macam rehal lak.. buku apa tau, manual untuk handphone...hahah asal bole jek ini anak



Bila aku suruh pose nak ambik gambar dia, pandai lak tengok kat camera.. ni pun nak jadi macam mak lang nye yang suka ambik gambar bebyk..



Tengah melaram depan camera, bukan membaca.. masa ni belum mandi lagi



Gambar ni aku ambik masa dah mandi, tapi tak nak pakai baju, so papa nye pakai kan serban atas kepalanya dengan tak berbaju.. Anas Anas, kelakar lah kau ni....



No comments: