Pages

2 in 1... aksi

Salam dan selamat berpuasa buat semua. Alhmadulillah aku sihat dan masih berpeluang nak update seharian aku, walau kadang masa tak mengizinkan aku tetap akan cuba luangkan sikit pun jadi lah... Semalam aku buka makan bakso LAGI... eh dah takde benda lain ke nak makan, bukan takde, hubby beli lagi semalam.... tapi ada extra bakso tu, takkan aku nak tengok jek... pulun lah... tak baik membazir, bazirkan kat dalam mulut aku lagi bagus... hahaha.... Kat bawah ni saje aku nak share aksi Anas...



Bukan nak puji Anas bagus, tapi tiap kali aku dan papa dia solat, dia akan amek dia nyer sejadah dan letak kat sebelah atau kadang kat belakang aku.. Ntah apa mimpi semalam, dia dengar azan, terus nak solat, walau arah kiblat nyer berlawanan arah... hentam lah sayang oi...




Ni lak dia berdiri atas dia nyer pamper, nak menyanyi masa tu, konon2 lah... atas pamper pun boleh ini anak....




Ini lah Fulla mcm Barbie gak lah, paling dia suka tiap kali Fulla ni appear kat tv, setiap hari channel yang sama dia nak tengok, tak kira lah 5-10 kali ke, sampai aku dah hampir hafal lirik lagu ni semua, arab tau... hehehe... bila Fulla ni appear, dia akan say 'La' and 'kakak' pastu sengih memanjang... dia ingat kakak dia kot... nape lah say kakak, nape tak say mama...eee perasannya aku ni...





No comments: