Pages

Dapat kawan baru

Salam dan selamat berpuasa buat semua Muslim.. Apa khabar hari ni? Moga senang dan sihat menjalani ibadah puasa. Semalam ada guest datang, after maghrib came, so aku masak mee dan bihun goreng, bole tahan sedap...eee perasaannya.... maka dengan ini aku dapat lagi kawan baru, so dia pun cakap kat aku, if ada APA2 aje, give her a call, dia akan tolong aku...hehe bestnya semua nak tolong, tolong kemas dan masak bole tak...hahahaha, dan hubby pun dah kenal lama this family.....InshaAllah, setakat ni aku masih bole handle kesorangan aku dan kesibukan aku dengan kerja rumah..... Aku tak suka sangat nak minta tolong org, tapi if dah terdesak, oi sapa2 nak tolong aku, sini lah.....semalam punyalah penat, after masak, menyapu lak...so hubby cakap, 'tomorrow no need to cook, u looked very tired'... hahaha ayat yang bagus sekali.... maka dengan ini aku teteap akan nak masak, sebab aku nak cuba resepi baru lagi... jeng jeng jeng... apa lak resepi kali ni ye... tengok je lah nanti...




Apa2 aje aku ni, Anas ngah tido pun leh ambik gambar lagi.... hehe saja jek...yang kat bawah tu, time tengahari tido pun nak berselimut... tido malam tak nak pakai selimut pun... tak sama cite kat atas dan gambar ni... hentam je lak



No comments: