Pages

Selamat Hari Raya Aidil Fitri


Assalamualaikum buat semua Muslim di mana jua berada. Selamat Hari Raya Aidil Fitri diucapkan terutama pada anak2 Mohamad Ishak, Intan Nur Shafinaz dan Ahmad Idham, ayahanda tersayang Hashim bin Yahya dan mama, adik beradik Haslina, Hasliza, Tun Abdul Razak, Yahya Putra dan Tun Ismail dan saudara mara yang tersayang. Juga buat sahabat yang mengenaliku terutama Suejoshua (Cik), Intan Marzueani, Noryanti, Jun Daud dan ramai lagi. Walaupun aku tak balik beraya tahun ni, aku tetap beraya juga walaupun bertiga jek (hubby dan Anas).... heheheheee.... Makan yang sedap2 tu ingat lar kat aku, if bole pos kan best, bole kau orang pos kat aku.... Apapun aku mohon maaf, memang ada terkasar bahasa pun dengan semua ni, halalkan apa yang aku terambil sengaja atau tak, makan dan minum tu minta kebenaran ke tak...so halalkan lah yer.... if ada hutang ker, kira halal juga lar...hahaha.... hutang tak leh kira halal, unless dia kata halal..if tak kena bayar, nanti kena tuntut kat 'sana'.... aku gak susah.... sapa yang ada hutang aku tu, sila lar bayar...kah kah kah.... Ok aku ngah nak siap2 gak ni nak merayap ke Damam lepak sana 3d 2n, perjalanan makan masa lebih kurang 2-3 hours gak.... ketemu lagi bila aku balik, InshaAllah..... aku relax jap 2-3 hari ni, if tak asik mengadap komputer jek...otak pun bole pening.... Pening ker.... lagi suka ada lar... haaaa. Wasalaam...

No comments: