Pages

Aku masak semalam....

Semalam aku masak, chicken stew jek, makan dengan roti, sebab hubby nak makan dan lagipun tinggal tu jek lauk yang ada, so aku abiskan dan sahur tadi pun aku makan lauk yang sama... imgat nak shopping petang ni, mcm malas lak...esok je lah sebab weekend, leh lama skit kat luar... mmm ntah2 mcm tu ari, last2 pas asar baru kluar, pastu sana sini jammed... whua whua whua.... Rasanye hari ni aku akan masak bakso lagi lah, sebab bakso mentah tu ada lagi, baik aku gunakan... membazir dah beli tapi tak nak makan, berdosa tau.... Ntah esok or ari ni aku nak melawat jiran yang baru bersalin tu, terpaksa aku pergi walau dalam keadaan malas.. hehehe... Yang buat aku malas nak kluar skrg ni, satu, sebab puasa dan kedua, nak bersiap tu, maklum lah org pompuan, siap lambat skit... tapi bila dah siap dan dah kluar mcm tak nak balik pulak... hahaha ini orang pun ada ek.... Aku dapat call dari kawan aku semalam, dia kat Melbourne, dia tengok aku nyer blog, satu patah pun dia tak tau apa aku tulis, bila tengok resepi semua bahasa malaysia, mana dia nak faham, sebab dia bukan org melayu... laaa patut lah... ada ke dia suruh aku updatekan dalam english all the receipe, mak ooi berapa banyak daa nak translate, akak tak larat, so aku cakap kat dia, mana yang dia nak jek aku translate kan... hehehe sorry yah....

No comments: