Pages

Ratu....gambar


Ini lah gambar adik dan anak aku (intan, yang pakai tudung tu...yang kat depan tau, bukan kat belakang adik aku tu)... Gambar dia dgn kengkawan dia masa gi open house, (hampir setiap minggu asik gi open house jek, tengok lah badan dia... open jek...hahaha). Biasa lar minah ni memang suka selit jek kat mana2, tak kira lah kamera orang ker, kamera dia... hampir semua nyer muka dia... eeee takde muka lain ker....


Inilah dia Ratu ... kamera n gambar .... hahahha .... Inilah adik aku yang menjaga anak2 aku sepeningglan aku ke luar negara .... dengan rambut baru nyer ... ala tiru rambut aku lar tu .... gambar raya baru2 ni .... aku suruh dia email smue gambar family, ada ke patut gambar dia jek yang dia email ... apa daaa .... tak pe lah sementara nak tunggu gambar lain dia email, aku letakkan dulu gambar dia sebagai penghias blog aku pada hari ni .... so buat adik aku tu, cepat2 email kat aku family photo yang lain .... thanks yah