Pages

Anak aku periksa....

Aku yang sibuk tunggu bujang aku tu balik dari sekolah untuk tanya perkembangan PMR nyer yangbermula hari ni.... today subject is BM and Pendidikan Islam...mmmm aku tanya dia mcm ner, ok tak... jawapan dia bagi kat aku senang lar... so bole dapat A's this two subject lar.... tak ar dia kata, BM dia target dapat B, Pendidikan Islam dapat A.... sepatut nyer dua-dua dapat A's...... Apapun aku doa yang terbaik untuk dia dan kengkawan dia yang sama2 amek peksa dan buat semua lar pelajar yang mengambil PMR tahun ni... Ok, Anas nampak nyer dah hampir sihat, semalam bawa dia pegi hospital.... ada baik skit... bukan per aku takut nanti balik JB tak sihat, takut kena tahan lak kat Changi tu, lagipun sakit dia boleh berjangkit....so kena berhati2 lar....

Hari ni aku ada banyak masa dan aku dah boring skit tengok blog aku, so aku tukar lagi lar, so pada sapa2 yang tersalah masuk blog aku tu, tengok nama aku dulu ye... ok lah esok2 aku sambung lagi... esok weekend, segan skit nak duk lama2 depan komputer ni, hubby ada.... lagipun nak shopping2 dan nak menghabiskan duit hubby...hehehe...ala shopping skit2 jek untuk bawa balik JB nanti..... Ooi orang kampunggggg, aku balik JB 22hb ni, so tungguuuuuuu......Heee lupa lak, aku dah dapat handphone baru, biasa jek tak lar canggih, asal bole pakai dah lar ye... Nokia E71....