Pages

Pagi2 dah menjelajah ke desert...

Pagi tadi dalam jam 640am aku dan family merayap, saja jek nak jalan2, asik shopping jek...so kali ni aku merayap ke desert...ppherhh seluas saujana mata memandang....kiri kanan padang pasir....maklum lah kat sini nak ke laut, dah lah jauh, pastu bukan bole mandi manda pun mcm kat Msia nye laut, bole bukak2 lagi...dahsyattt...omputeh datang kat sini pun, bukan diaorg tau malu..kan...lantak lah...cuba kat sini, buka2...mau kena hukum jalan pakai tangan...wuakakaka...mcm ner tu....korang pikirkan lah....So next week or sblm aku berangkat ke Melbourne ujung bulan ni, aku ckp kat hubby, nak lepak semalam kat tent yang ada kat tengah2 desert ni, nak rasa gak mcm ner suasana kat desert waktu malam, dah lah kurang lampu2... hanya bertemankan cahaya bulan jek...itupun if ada bulan mlm tu, if tak...guna lah lampu kereta...hahaha...lawak2...

Sepanjang perjalanan ke desert tu...Haaa gambar no. 4 tu aku amek gambar bayang2 aku...


Anas, yang tak pernah jejakkan kaki kat padang pasir ni...sekali2 turun mcm anak kambing terlepas dari kandang, if can smue dia nak jelahah...hahaha cuba lah jelajah, mau ke mana jek sesat...cian lah anak aku tu...



Photobucket


P/s : Mcm ner agaknye if kita tersesat kat tgh desert, yg takde pape nak makan n minum...pikirkan????
 

No comments: