Pages

Bulan melawat Australia lak...hehehe..

Apa kebenda nye letak map Austalia ni eh...hahahaha...sebab aku nak MELENCONG ke Australia lak...InshaAllah 1.4.10 ni aku sampai kat sana....Aku lepak kat Melbourne and mcm biasa lah, duduk motel yang sama...Dalam perancangan nak ke Phillip Island (2nd pic) sebab nak tgk penguin naik ke darat..tapi kena pegi malam2 lah, baru penguin tu naik....lepak semalam dua kat P.Island tu... Nampak tak Dandenong, haaaa mak mertua aku tinggal kat situ...of course lepak umah dia n adik iparku jap... Masa pegi sana ni, is school holiday, so hubby angkut smue kerabat dia gi P.Island tu.... Lagi plan nak gi Ballaart, kat sana ada old cowboy town (tak sabar nak tgk koboi...hehehe..2 kali aku ke Australia, 2 kali gak rancangan nak ke Ballarat kandas...hopefully kali ni dpt pegi)...Pastu ke Puffy Billy Train...keretapi steam....mcm ner naik keta api steam tu ya...agaknye driver pun steam..hahahaha...kepala otak jgn ingat lain tau....And also nak ke Zoo Melbourne...if safari aku dah pegi, zoo ni blom...agak2 besar tak mcm kat Zoo Negara tu???? Tadi pagi berbual dgn hubby, so ada lagi plan, nak ke Canberra and up to Sydney...huhuhu bestnye tapi perjalanan jauh dan penat...hehehe rasanye lepak sana kot....bole tgk Opera House n Parliament....InshaAllah smue ni dalam perancangan, Allah yang tentukan


 
Photobucket

P/s : Sapa nak kirim kangaroo...aku kena letak dia kat ekor kapal terbang lah...hahaha

No comments: