Pages

4 in 1....

Malas lak nak masuk tiap satu nye label...di sini aku rangkumkan jadi satu...senang nak baca and menatap photo makanan...bab makan, tak leh nak elak lah...konon nak makan yg rebus2 jek, satu dua hari bole tahan, masuk hari ke 3 n seterusnya...tak leh tahan daa....

Yang ni kat satu sudut kat kitchen cabinet aku, saje letak bakul buahan yang dah 'berbuah' semalam (hehehe...aku beli buah n letak dalam bakul lah...mcm ner nak tumbuh sndri..) dah tu terselit lak parsley and dill kat belakang tu...ermm mcm sesuai jek ni dua barang, buahan dan sayuran...senang aku nak petik sayur tu, nak tanam mana ada tanah...tanam dalam mangkuk jek...hehehe

Aku punye idea, campur2, jadi mcm ni...Filo pastry, aku bakar dulu..masakkan custard...tuangkan dalam filo, pastu hias lak dgn cream, serbuk coklat and walnut roasted...and then makan...

Menu hari ni...sambil masak sambil makan, dah kenyang perut aku...fried macaroni with mince meat...woww wee sedap you...

Yang ni lak semalam punya resepi...hamoor fish, kat Msia aku tak tau apa nama ikan ni....perap dgn kulit n jus lemon, garam n pepper...goreng...utk cucumber raita...olive oil, jus lemon, timun, yogurt, garam n pepper...dah siap...1 2 3 makannnn

Photobucket


P/s : Makan makan makan makan makan makan



No comments: