Pages

Oh kawan2 lama skolah ku...




Ini lah sebahagian daripada kawan2 lama masa skolah dulu... MashaAllah smue masih cantik (macam aku gak..hahaha).. Hahani ada dgn aku kat Riyadh ni, tapi blom pernah berjumpa, sbb aku ni sibuk skit...hehehe nanti ada masa kita jumpa ya Hanani... Yg lain smue aku jumpa dalam FB jek...Bagus gak ada FB ni, smue kawan lama2 dapat contact balik...ya lah pas abis skolah smue buat hal masing2, ada blajar luar negeri n dalam negeri...bila jumpa kat FB, org ni add org ni, org ni add org ni...dah jadi byk add nye...Kepada kawan2 skolah ku yang lain, di mana aja korang berada, aku doakan semoga berjaya utk dunia dan akhirat..(dah mcm Jejak Kasih lak...hehehehe)

 
Photobucket

P/s : Yg aku nak sgt contact is fatimah, kamarulaini, noreeza, maizatil dan wan siti hawa..sapa2 yg terjumpa mereka ni, tolong bg tau aku...

No comments: