Pages

Kerajinan datang menimpa2..apa mimpi tak???

Apsal ntah tetiba jek punya lah rajin aku buat roti ni...jam 830pm baru buat...nak kata lapar, tak gak..kerajinan dan datang menimpa2, aku tak dapat nak elak...hehehe...roti manis...aku makan dgn fresh cream or jem...dah nak tido pun bole makan lagi...dah memang buruk lantak, takde sapa boel halang aku...wuakakaka...resepi...senang jek, aku ikut kat mauripan nye resepi, tapi aku tokok tambah skit and ubah mana2 yang aku rasa sedap...heeee perasaan nye...kluar dari oven jek..taburkan icing sugar...ngap ngap ngap terus masuk mulot aku...tak lah sebesar tu aku masukkan..hehehehe...potong kecik2 jek, jamah2...jamah ke apa, masuk dua potong aku makan, pulak tu dgn fresh cream...maakk aiii, bole ter'nak' makan lagi daa...hehehehe




Photobucket



P/s : Suka makan roti...badan pun bole jadi macam roti juga...wuakakaka

No comments: