Pages

Aku sebuah blog....

Aku adalah sebuah blog yang telah direkacipta oleh Haslida Hashim. Tujuan aku direka oleh empunya blog adalah untuk memaparkan kegiatan harian tuanku yang kini berada di Riyadh, Arab Saudi untuk tatapan anak-anak dan sahabat yang mengenali beliau, tidak kira di mana saja sahabatnya berada. Aku telah dicipta oleh tuan aku pada April 2009, maka pada bulan depan genap umur aku setahun. Tuan aku ini sudah berkahwin dan mempunyai anak seramai 4 orang yang terdiri dari 3 lelaki dan 1 perempuan. Anak yang sulung bernama Mohamad Ishak (16 tahun), Intan Nur Shafinaz (14 tahun), Ahmad Idham (12 tahun) dan Anas Malek (3 tahun). Dulu tuan aku bekerja tetapi telah berhenti kerja untuk mengikut suaminya bertugas di Riyadh.

Tuan aku pernah menetap di Jakarta hampir 2 tahun. Hobi tuan aku ini, suka blogging dan facebook dan sangat suka tukar template dari satu template ke template yang lain. Selain hobi itu, beliau juga suka memasak dan shopping (alamak apa ea dalam BM shopping...sengal seh bole tak ingat, baru nak buat ayat BM dengan betul dan tertib...aduhaii kantoi...tapi masa SPM, BM aku dapat A) (ok ok, aku dah ingat..berbelanja..hehehe...sambung balik ayat BM yg betul tau). Beliau juga suka memandu kereta pada kelajuan 120kmj dan di Riyadh, perempuan tidak dibenarkan memandu, apabila pulang ke Johor Bahru, tuan aku ini akan memandu kereta walaupun tiada tujuan. Masih mempunyai ayah, walau uzur tetapi bila merokok dia adalah jagoan. (Abah, jgn marah ea if terbaca crite seram ni, saja jek). Tuan aku ini mempunyai adik beradik seramai 5 orang, dan beliau adalah anak kedua, kesemua adik beradiknya telah berkahwin.

Bila bercerita tentang filem, tuan aku ni paling suka cerita hindustan, tapi sejak kebelakangan ini, beliau seakan kurang berminat dengan filem hindustan terutama cerita yang dilakonkan oleh pelakon baru dan mentah. Adik perempuan tuan aku ini sangat meminati hindustan hingga kini terutama filem yang dilakonkan oleh Shah Rukh Khan hinggakan dia sanggup pergi ke Melaka untuk menonton filem terbaru Shah Rukh Khan. Tuan aku ini cantik * memakai tudung dan pakaiannya hanyalah jubah hitam, walau kemana saja pun dia pergi.

* cantik (hehe...perasaan jap)
* dah lah, blank seh kepala otak nak pikir guna ayat BM yang betul...susah nak jumpa blog yg guna BM yg betol...kan????



Photobucket







P/s : Sapa nak rate, brp aku bole dapat markah tuk cerita aku ni...wuakakaka

No comments: