Pages

Sekian lama...

Setelah sekian lama tak dapat upload gambar2 Ahmad masa kemalangan, akhirnya dapat juga aku selitkan gambar2 dia hari ni. Mcm ner aku nak upload gambar2 dia, sebab aku nyer pendrive ada problem so, hangingg je lah. So saksikan lah Ahmad beraksi ye...hehehe, walau tak banyak gambar2 nyer, tapi masih bole layan lah gambar ni...



Ini masa dia baru je sampai kat hospital and aku pun dah settle kan semua urusan kemasukan, belum operate lagi kaki dia masa ni, malam jam 11pm baru di operate, lebih kurang 2 jam lebih juga operation tu berjalan, so dpt aku balik umah jap masa tu and mandi...leganyer dah mandi


Yang ni masa dia dah sedar dari operation, masih dalam keadaan lemah sebab ubat bius dah hampir habis, maka berlaku lah kesakitan yang amat sangat, kesian dia..sambil marahkan org yang langgar dia tu..Aku cuma suruh dia banyak bersabar dan tabah... Alhamdulillah sekarang dah bole ke sana sini dengan tongkat nyer..


Kaki dia masa lepas baru operate, dah lah di letakkan besi dalam kaki nyer pastu di simenkan pula, susah juga nak gerak sana sini masa baru2 operate, tak sanggup aku tengok, rasanyer biarlah aku yang menanggung kesakitan dia..Ahmad, love u...