Pages

Apa aku buat pagi tadi...

Pagi2 aku dah bangun, biasalah solat subuh dan mandi...sebab ada appointment dgn doctor kat hospital..saja buat medical check up skit...Appointment jam 9.30am, tapi jam 8.30am dah kluar dari umah, takut jammed dan takde parking...dah lah aku tak breakfast pagi tu sebab katanya nak amek darah, skali check punye check tak amek pun darahnye, sebab nak ada approval from insurance company baru bole buat mcm2... terpaksa lah belapar jap sementara nak tunggu turn hubby aku lak abis check pastu baru sarapan...

Dah abis kat hospital, kereta terus meluncur laju cari tempat nak breakfast lak...paling aku suka breakfast kat Kudu... fast food gak, kat sini mcm2 fast food ada, yang kat Msia takde, sini bole ada..hebat btol Riyadh ni... Aku kalau kat Kudu tu suka order Club breakfast....yummmmmmmmy sedap nyer, if dapat makan tambah 2 kali pun aku nak, tapi aku tak lah seburuk lantak yang korang sangkakan...dah makan sepinggan tu pun dah kenyang sgt sb banyak sgt cekadak di letakkan... dah kenyang terboseh tu, nak jalan ke kereta pun malasnya....hehehehe kan best kalau hubby aku bole angkat masuk ke kereta..wuakakakaka....banyak cantik muka aku....

Ngantuk ke tak ngantuk, aku tetap kena shopping lak kat Carrefour, sebab ada 20-30 barang nak beli...kadang aku cakap jek 2-3 barang nak beli, tapi bila dah beli, lupa diri, tak sedar dah penuh lak satu trolley....hehehe mmg saja jek suka beli byk2 kat sini, bila lagi nak ngabiskan duit laki...kan kan kan...wuakaka kasian hubby aku tu...sekali2 takpe ya... tak lama kat Carrefour sebab dah nak Zuhur, so balik umah, smue kepenatan dan ketiduran...ni pun aku dah bangun and terus ke blog and critekan apa yang aku dah buat pagi tadi... Masak???? hubby cakap tak yah masak, sebab dia nak beli jek nanti malam...nak lunch perut kenyang lagi...ok aku ada keje skit nak buat kat dapur tu...esok jumpa lagi..