Pages

Lepaknye..

Aku selalu tanya hubby, how the house, messy or not..dia kata messy, so pada pikiran aku messy dia tu masih bole di kira tak berapa teruk sangat nak mengemas lah kan...sekali aku sampai umah masa balik tu ari, MashaAllah memang betol bersepah giler...whuawhuawhua aku nak nangis jap lar...mak kau sepahnye..aku dok pikir mcm ner nak start kemas, dari mana nak start dulu...malas nak pikir punye pasal, aku start cuci dua2 bilik air dulu...pastu aku kemas dapur dan seterusnye kat living hall aku..fuyooo bole tercabut tulang rusuk lar kemas gitu teruk...padan muka aku, sapa suruh tinggalkan umah 3 bulan...eh bukan kehendak aku nak biarkan umah aku mcm tu tau...dah takdir kan, hanya Allah yang tahu...Sambil2 kemas pun aku bole layan internet jap...pe ke hal tu....Kemas punye kemas, selagi tak habis selagi tu aku mesti siapkan yang besar punye sepah, yang kecik2 tu bole aku sambung esok lusa..hahahah...walau apapun umah dah bersih dan kemas, aku dah bole golek2 depan internet ni..hehehe...Jap2, masih blom abis lagi nak crite ni...sampai ke kudrat yang paling maksimum aku buat kerja smalam, pastu flat abis...bole demam lah pulak petang tu, aku telan panadol...after isyak aku dah tak larat nak buka mata, bual dgn hubby pun sambil tutup mata...itupun ada hati dia ajak aku kluar malam jap sblom isyak tu, dan aku pun dgn eksyennye bole mempertahankan badan yang tengah lemah tu tuk kluar jugak...sekali dalam kreta pun dah lalok dulu, beli donut n ice cream pun aku makan sambil pejam mata...punye teruk lalok aku, penangan panadol tu lar...kuang asam nye panadol, aku nak kluar baru kau bagi aku lalok, sblom tu tak bagi lalok lak...apa lagi bila balik dari merayap, tak sempat buka jubah aku...terus bammm kat atas katil....krohhh krohh krohhh... Since umah aku sepah dan malu aku nak tayangkan, so takde gambar nak di letakkan...ni pun rasa mcm ngantuk lagi...aku lelap jap eh..tata titi tutu...