Pages

Huhuhu....gambar lama2..masa budak sampai mak budak

Gambar2 yang mempunyai kenangan tersendiri yang tak akan dapat dilupakan begitu saja. Begitu berharga gambar2 ni, hanya mereka yang ada gambar dan dalam gmbar ni jek yg tau bagaiman berharganya kenangan itu...huhuhu bermadah lak..Gambar2 ni smue aku campurkan, so ada yg ada, ada yang takde..dari budak2 sampai mak budak. Apapun aku tetap maintain cun...wuakakaka

Mana satu aku yg tahun 1989???

Tahun 1991 lak, mana satu aku?

Hehe, smue aku dah tunjukkan mana satu aku, so takyah susah2 nak cari mana satu aku..1994 & 2006 (tak brp nampak sgt muka dia, if nak clear gi http://iddahashim.blogspot.com/2009/10/heheheheeeee.html), haa kat situ ada sahabat aku Suejoshua yg skrg ada kat Denmark..


Photobucket

P/s : Aku kah yg selalu perasaan????

No comments: