Pages

Lagu Thailand, Indon

Nape lah tetiba aku teringat lagu2 Thailand yang aku suka dulu, last 4 years lah aku mula suka lagu Thai, tapi cuma beberapa penyanyi nyer jek yang aku suka. Sampaikan aku bole hafal lagu nyer, adalah dalam 5-6 buah lagu bole aku nyanyi.... kadang anak2 aku hairan, kena sampuk ke ibu diorang ni, sampai lagu thailand pun suka... bukan aku tak suka lagu melayu, cuma saja suka2 dengar lagu bahasa lain lak... if buka you tube tu, memang lagu indon n thailand jek aku dengar...lagu melayu nanti lah balik Msia baru aku dengar.... Aku ada kaset and cd nyer dulu, tapi dah pindah sana sini, ntah mana pergi cd nyer.... Sekarang ni aku tgh tunggu CD nyer (Thailand dan Indon, yang indon aku suruh ex driver aku pos) sampai kat JB, so bila aku balik JB bole aku dengar lagu2 tu, ala sekali2 layan telinga dengar lagu thailand dan indon.... mesti jiran ingat mana punyer indon dan thailand mari daaa..... apa yang penting, aku tak ganggu orang dan nape lak nak sibuk2 kan.... So sesiapa yang buka blog aku ni, adalah 4-5 lagu thailand aku ada selitkan, begitu juga dengan lagu indon..... So layannnnnn....zazzzzzzz