Pages

Gaya sorg artis baru.....


Hehe pasti nyer terkejut dengan kehadiran artis baru yang tak terkenal ni..Ku perkenalkan Hasliza binti Hashim... eh sama lar nama bapa..adik beradik ker...hahaha inilah adik aku..bukan artis tau..tapi dari pakaian dan cara penampilan ada lar mcm artis kan..hehe artis mcm ner tu...


Eh kaki sebelah dia mana ya, oh nak ambik gambar mcm gaya marilyn monroe konon..adik aku tu dgn sepupu aku yang sama keje dengan dia..Haa mesti tertanya2 kenapa hari ni gambar artis baru ni jek yang terpampang...


Nantilah aku blum abis crite nape aku letak gambar dia...bersama bos dia yang meminati Amy Search dan minat kat adik aku tu gak..hehehe...miang gak bos dia ni...


Bila lar nak cite nape dia ada kat sini, sebenarnye pada 10-12-2009 tu ari adalah annual dinner company dia dengan tema retro, so carilah baju, aksesori yang hampir retro...memang byk2 aku rasa, dia yang paling lain dari yang lain sbb yg lain pakai retro yg biasa jek..Dah memang keje aku agaknye maka aku lah jadi mangsa ke sana ke sini (kira mcm supir lar) beli barang tu barang ni, sebab selagi tak setel smue ni, aku juga buat itu ini... dia posing bersama salah satu artis..Lia namanya, dari mana pun aku tak tau..sebab dah ramai sgt artis kat Msia ni, itu tak termasuk adik aku tu..hehehe


Pembuka dan penutup majlis dan juga blog aku. Amy Search sebagai artis jemputan juga.. Bos adik aku tu sebenarnye dia suka dengan lagu isabella (bos dia jepun), bole tahan gak nyanyi lagu tu. Masa bos adik aku nyanyi, pastu baru Amy masuk dan sambung lagu isabella, rasanye yang over menyanyi tu bos dia je, maklumlah bos dia pun artis juga, dari jepun tapi tak terkenal, if terkenal pun kat tempat keje adik aku jek...hahahaha

Aku memang saja nak letak gambar2 adik aku semasa berlangsungnye annual dinner yangg dibuat di Mutiara Hotel pada 10-12-2009... Walau pada aku dan ramai lagi yang ckp pakaian dia cantik, tapi dia tak menang pun dalam pakaian tercantik, agaknye judges tu mata nye senget kot sebab dia pilih yang biasa je pakaian nye sebagai pemenang..Rasanye judges tu kena pakai kanta pembesar kot..hahaha... ok lar aku tinggalkan korang dgn cite dan gambar kat atas ni tau..enjoy lar....