Pages

Al-Fatihah

Salam buat smue yang menjenguk di blog aku, dan terima kasih pada smue. Ada satu pemberitahuan yang nak diberitahu bahawa kakak sulungku yang aku sayang, Haslina Hashim telah kembali ke rahmatullah pada hari Jumaat 2/4/2010 jam 2.30pm, di sahkan mendapat kompilasi jantung, dia juga ada darah tinggi dan minor kencing manis (post mortem terpaksa dilakukan kerna kematiannya yang mengejut). Umurnye hampir 37 tahun (sama mcm arwah mak aku meninggal, umurnye 35 tahun). Dan paling aku terkilan adalah aku tak dapat melihat/memberi penghormatah terakhir kerana aku masih berasa di Melbourne, dan aku akan memendekkan percutian ke Melbourene hingga hari Ahad ni instead of hari selasa. Mudahan dia ditempatkan di golongan yang beriman dan dicucuri rahmat Allah keatas rohnya, inshaAllah. Ameen............AL FATEHAH


8 comments:

Sue Suraya said...

Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dengan orang2 yang beriman, amin.
Salam Takziah dari Suejoshua sekeluarga.

sayda said...

Salam Idda.

Daripada DIA kita datang dan kepada DIA kita kembali, semuanya milik DIA. Semoga almarhumah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman dan diredhai Allah.Amiin.. Al-Faatihah.

Takziah buat keluarga, semoga tabah menghadapi ujian.

Merah Baldu said...

takziah utk akak sekeluarga..smga tabah menghadapinye

Mummy Chubby said...

AL-FATIHAH...semoga dia ditempatkan dgn org2 yg beriman k...

Norgadis said...

Salam Idda. Bawa banyak2 bersabar. Ajal maut semua sudah ditentukan Allah, moga arwah dipermudahkan segalanya dan sentiasa mendpt rahamat Allah SWT.

E-na Zarina said...

Al Fatihah..semuga ditemptkn bersama golongan org2 yg beriman.

sayda said...

Salam Idda.

Sebenarnya dah tulis komen sejak N3 ni di publish.. tp hari ini datang, lihat tak ada komen pula.

Sesungguhnya daripada DIA kita datang dan kepada DIA kita kembali. Al-Fatihah buat kak Haslina Hashim. Semoga diampunkan segala dosa dan dikumpulkan bersama orang-orang beriman.

Semoga Idda dan keluarga tabah mengahadapi kehilangan ini. Amiin

BaDBoYs said...

sabar ye kak ida...jng sedih2..yg dah pergi tetap pergi...tinggal kita yg hidup ni plak..sabar banyak2..kirim salam pada semua..